Subscribe to trollcats via Email
Follow trollcats on twitter
Facebook friend trollcats
RSS

Spiritual skeptics trollcat

Sun, Sep 20, 2009

Trollcats

Vote This Post DownVote This Post Up (+14 trollpoints, 42 votes)
Loading...Loading...

spirituality_skeptics_trollcat

This trollcat submitted by Replay Ray. (And you got me with this one. DAMN YOU.)

, ,

7 Responses to “Spiritual skeptics trollcat”

  1. Love Game Says:

    I’d never play that. Just thinking about it… I’m having goosebumps. Scary stuff!

    Reply

  2. slum_goddess Says:

    i got one when i was a liddle kid and i loved it but then again, i used to read ppl like HP Lovecraft before bedtime to ensure i’d have scarey dreams.

    yup, i already know i’m nuts as my friends enjoying saying (i knew it before but i preferred to think of it as ‘being different’). *rolls eyes* ;-)

    hey, i can’t be the ONLY humanbean who enjoys being frightened, can i? i mean, i loved going skydiving and plan to do it again ASAP. just sayin’. :-)
    .-= slum_goddess´s last blog ..incredible! tomorrow =-.

    Reply

  3. slum_goddess Says:

    i just noticed that ‘No Nom’ at right. i RLY wanna get a board w/that onnit and think i’ll bug Ray about it via twitter. LOL, once again, just sayin’.
    .-= slum_goddess´s last blog ..incredible! tomorrow =-.

    Reply

  4. Ola Says:

    We once played that and believe me, it works. I’ll never gonna play with that board ever!

    Reply


Trackbacks/Pingbacks

  1. […] This post was Twitted by SandiBehrns […]

Leave a Reply

You can add images to your comment by clicking here.